DoubleClick Bid Manager


DoubleClick Bid Manager
Display & Video 360

 

Chcesz prowadzić efektywnie kampanie displayowe i video? Jesteś zainteresowany dotarciem  do sprecyzowanej grupy docelowej, we właściwym czasie oraz z dopasowanym komunikatem na konkretnym urządzeniu? Jeżeli tak, DoubleClick Bid Manager jest właśnie dla Ciebie!

DoubleClick Bid Manager to nowoczesna platforma DSP służąca do Programmatic Buying. Oznacza to możliwość precyzyjnego docierania do najważniejszych dla nas odbiorców i grup docelowych w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanym metodom targetowania i optymalizacji pozwala na oszczędność czasu i środków.

Jakie są główne zalety prowadzenia działań w DoubleClick Bid Manager?

  • Efektywność (precyzyjne targetowanie, personalizacja przekazu, widoczność reklam)
  • Zasięg (różne formy zakupu: aukcje, umowy prywatne, wiele formatów, dostęp do ponad 80 giełd)
  • Automatyzacja (optymalizacja w czasie rzeczywistym)
  • Strategie bidowania

DoubleClick Bid Manager posiada dostęp do ponad 80 giełd reklamowych oraz prawie 900 milionów witryn internetowych. Znalezienie nowego użytkownika na podstawie demografii, zainteresowań czy też intencji zakupowych jest bardzo prostym zadaniem. Można również nałożyć dodatkowe targetowania jak urządzenia, środowisko, kontekst, kategorię strony. Co więcej mamy możliwość skorzystania z list odbiorców udostępnianych przez firmy zewnętrzne (platformy DMP) oraz danych Google.

 

Możliwości kierowania reklam w DBM

Targetowanie kontekstowe

  • Źródła zasobów reklamowych – są to giełdy i nasze umowy z wydawcami

doubleclick bid manager public inventory

 

Trzy zasadnicze opcje emisji:

Public inventory – publiczne zasoby reklamowe wykorzystywane w przypadku aukcji otwartych.

Private deals – możemy kierować na konkretne umowy prywatne po wcześniejszym ich skonfigurowaniu.

Automatic deals -możesz kierować na umowy preferencyjne i aukcje prywatne, dla których włączono kierowanie automatyczne.

  • Ochrona brandu i wykluczenie treści

Aktywne zapobieganie wyświetlaniu się reklamy w niechcianym lub szkodliwym dla marki otoczeniu poprzez analizę treści, słów kluczowych na stronie, domen na których potencjalnie moglibyśmy się wyświetlić.

doubleclick bid manager brand safety

 

Oznaczenia treści cyfrowych:

DL- G – dla ogółu odbiorców

DL-PG – dla większości odbiorców pod nadzorem rodziców

DL-T – dla nastolatków i starszych odbiorców

DL-MA – tylko dla dorosłych odbiorców

 

  • Kanały, serwisy, aplikacje

  • Słowa kluczowe

  • Kategorie stron

doubleclick bid manaer categories

  • Środowisko

Jest to układ mediów w których wyświetla się reklama : strona mobilna, aplikacja mobilna, strona na komputery.

doubleclick bid manager environments

  • Widzialność reklam

Minimalny procent widoczności kreacji przez co najmniej 1 sekundę.

doubleclick bid manager active view

Należy przypomnieć, że według IAB wyświetlenie uznaje się za widzialne : „jeżeli co najmniej 50% pikseli pozostaje w widocznym obszarze okna przeglądarki przez minimum 1 sekundę w przypadku reklamy graficznej lub przez minimum 2 sekundy w przypadku reklamy wideo (czas odtwarzania filmu reklamowego).”

Co więcej istnieje możliwość również targetowania na above the fold (kreacja jest widoczna na pierwszym ekranie bez konieczności scrollowania) oraz below the fold.

  • Język

Odbiorcy

  • Listy odbiorców:

First Party Data  – dane własne, które reklamodawca zbiera na temat swoich użytkowników. Mogą to być listy remarketingowe, bazy mailingowe, dane z systemu CRM. Oprócz list które można wygenerować w DBM z pomocą piksela lub też list odbiorców wygenerowanych na podstawie floodlightów (po wcześniejszej integracji z DoubleClick Campaign Manager), możemy udostępnić sobie listy odbiorców z naszej kampanii prowadzonej w Adwords.

Warto podkreślić możliwość ustawienia czasu aktywności listy nawet na 1 minutę.

doubleclick bid manager remarketing

Third Party Data – dane zbierane oraz udostępniane przez zewnętrznych dostawców o użytkownikach oraz ich zachowaniu w sieci, np. dane takie dostarczają Netsprint, Cloud Technologies.

Similar audience – kierowanie z wykorzystaniem automatycznego wyszukiwania użytkowników podobnych do tych znajdujących się na naszych listach remarketingowych

doubleclick bid manager similiar audience

 

Zainteresowania (Affinity) – daje możliwość dotarcia do użytkowników w oparciu o ich długoterminowe zainteresowania

doubleclick bid manager affinity

 

Intencje zakupowe (In Market) –  pozwala dotrzeć do użytkowników którzy szukają informacji oraz zastanawiają się nad zakupem produktów, usług jakie są w ofercie reklamodawcy.

doubleclick bid manager in market

 

Custom affinity – tworzenie własnych list użytkowników dostosowanych do oferty reklamodawcy. Na podstawie treści jakie przeglądali użytkownicy oraz danych o ich zainteresowaniach możemy zbudować segmenty np. użytkowników którzy są zainteresowani nasza konkurencją.

  • Demografia

  • Geotargetowanie

    Możliwość kierowania na miasta, województwa, kraje ale także wykorzystania Proximity Targeting, które umożliwia dotarcie do użytkowników, którzy przebywają w pobliżu określonego punktu – sklepu, adresu ulicy, współrzędnej geograficznej. Mamy do wyboru promień 500 m, 1 km lub 2 km.

doubleclick bid manager proximity targeting

doubleclick bid manager geotargeting

  • Czas

doubleclick bid manager schedule

Technologia

  • Przeglądarka

    Kierowanie reklamy na: Android Webkit, Chrome, Firefox, Internet Explorer w wersjach 5-11, Microsoft Edge, Opera, Safari w wersjach 1-6, Inne

  • Urządzenie

    Kierowanie reklamy uwzględniające sprzęt, z jakiego korzystają użytkownicy oraz system operacyjny którego używają.

  • Prędkość i dostawca internetu

DoubleClick Bid Manager. Im więcej danych, tym lepiej.

Możesz ulepszyć swoje kampanie łącząc DoubleClick Bid Manager z innymi narzędziami ze środowiska DoubleClick:

  • DoubleClick Campaign Manager – dostęp do list odbiorców, mierzenie i raportowanie wszystkich działań reklamowych
  • DoubleClick Search – listy remarketingowe z kampanii searchowych
  • DoubleClick Studio – kreacje rich media, kreacje dynamiczne
  • lub też z Google Analytics 360 – możemy zbudować listy na bazie zaangażowania użytkowników na stronie.

Skontaktuj się z nami!