Google
Marketing Platform

Google Marketing Platform to zbiór narzędzi Google, przeznaczonych do analityki, atrybucji, testów AB, implementacji kodów oraz emisji reklam w środowisku Google.

Platforma unifikuje i zbiera pod jednym dachem najważniejsze elementy ekosystemu reklamowego Google. Składają się na nią:

Dzięki konsolidacji usług otrzymujemy łatwość w nawigowaniu pomiędzy narzędziami oraz przede wszystkim możliwość kompleksowej obsługi kampanii marketingowej przy użyciu wielu kanałów

Korzystając z Google Marketing Platform możesz wygodnie mierzyć, raportować i optymalizować kampanie w jednym miejscu. Google Marketing Platform oferuje też szereg funkcjonalności niedostępnych w standardowych narzędziach Google. Przykładowo Search Ads 360 to świetne rozwiązanie dedykowane pod kampanie w wyszukiwarce w Google Ads, a przy użyciu Display&Video 360 otrzymujemy możliwości kierowania reklamy i tworzenia kreacji niedostępne w Google Display Network.

Zapoznaj się z poszczególnymi modułami poniżej. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na temat któregoś z nich – zapraszamy do kontaktu.

    Napisz do nas.