Search Ads 360

Prowadzisz kampanie reklamowe w wyszukiwarkach, ale chcesz wycisnąć z nich jeszcze więcej? Dzięki Search Ads 360 uzyskasz dostęp do zupełnie nowych możliwości kierowania, optymalizacji i raportowania.

 Każdemu przedsiębiorcy zależy, aby w jak najefektywniejszy sposób pozyskiwać leady i zwiększać przychody. Doskonałym narzędziem pozwalającym generować jeszcze lepsze wyniki jest Search Ads 360.

Optymalizacja na jeszcze wyższym poziomie.

DS umożliwi Ci stosowanie reguł automatycznych z większą częstotliwością, raportowanie i wyświetlanie wyników w czasie rzeczywistym, wykrywanie anomalii (sezon, ferie, wzmożone działania konkurencji, awarie strony) i dostosowywanie się do nich. Dzięki zaawansowanym algorytmom oraz machine-learning Twoje kampanie nabiorą tempa.

Wszystkie wyszukiwarki w jednym miejscu.

DoubleClick Search integruje i wzbogaca Twoje działania nie tylko w Google AdWords, ale również w Bing, Yahoo, AOLu, Baidu, Seznamie czy też Yandexie.

Jeszcze lepsze strategie bidowania.

Dostępne w Google AdWords strategie nie spełniają Twoich oczekiwań i nie realizują KPI? W innych wyszukiwarkach w ogóle nie możesz ustawić zaawansowanych metod ustalania stawek? Search Ads 360 pozwoli Ci na tworzenie bardziej zaawansowanych strategii, które możesz jeszcze bardziej kontrolować w oparciu o limity stawek, urządzenia i inne parametry. Osiągaj najwyższy ROAS, maksymalizuj ruch w witrynie lub skutecznie utrzymuj docelowe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Search Ads 360

Search Ads 360 jest narzędziem ułatwiającym zarządzanie kampaniami w wyszukiwarce. Daje znacznie więcej możliwości niż Adwords, dzięki zaawansowanym strategiom które dostosowują stawki słów kluczowych w czasie rzeczywistym. Efektywne zarządzanie rozbudowanymi kontami Adwords, które zawierają tysiące słów kluczowych jest bardzo trudne. Wyobraźmy sobie sytuacje, że mamy konto zawierające 100 tys. słów kluczowych, użytkownicy mogą je wpisywać wykorzystując 3 urządzenia, do tego mogą to być nasi klienci lub zupełnie nowe osoby mieszkające w różnych miastach. To daje nam miliony kombinacji ustalania stawek CPC na poszczególnych słów kluczowych. Ręczna optymalizacja, która zagwarantuje nam najwyższy ROI jest praktycznie niemożliwa. Wykorzystując strategie ustalania stawek, jakie oferuje nam Search Ads 360 jesteśmy w stanie zwiększyć efektywność naszych kampanii, dzięki analizie i optymalizacji każdego słowa kluczowego.

Kampanie Asortymentowe

Kampanie Inventory pozwolą po integracji z Google Merchant Center na tworzenie zautomatyzowanych kampanii, grup reklam i słów kluczowych. Przy dynamicznie zmieniającym się asortymencie sklepu internetowego ważna jest elastyczność. Dzięki możliwości automatycznego dostosowywania treści reklam tekstowych do parametrów produktów, jesteśmy w stanie reagować na zmiany w czasie rzeczywistym. Zyskujemy oszczędność czasu, a tworzenie kampanii long-tail jeszcze nigdy nie było tak skuteczne.

Remarketing

Twórz nowe listy remarketingowe dzięki kodom Floodlight, regułom lub eksportuj je z Campaign Managera. Definiuj listy odbiorców po ich skuteczności, zachowaniu i słowach kluczowych, dzięki którym weszli na witrynę.

Raportowanie w Search Ads 360

Dzięki przyjaznemu interfejsowi jesteśmy w stanie w prosty sposób skonfigurować sobie raporty które odświeżają się maksymalnie co 2 godziny. Mamy do wyboru przedstawienie danych w formie wykresów lub tabel. Dostęp do ponad 90 metryk pozwala na dogłębną analizę kampanii oraz porównanie jej wyników w ujęciu historycznym.

    Napisz do nas.