Gmail Sponsored Promotions


Reklama na Gmail

Skrzynka pocztowa Google jest obecnie zdecydowanie najchętniej zakładaną pocztą w Polsce i na świecie. Miliony polskich Internautów mają w posiadaniu więcej niż jedną skrzynkę pocztową Gmail. Mamy do dyspozycji rozbudowane możliwości kierowania, oparte w dużej mierze o dane deklaratywne przy zakładaniu poczty. Dodatkowo Google tworzy profile behawioralne użytkowników w oparciu o przeglądane przez nich treści, tematy i poszczególne witryny. Gmail jest również skrzynką wyjątkowo odporną na spam i niepożądane maile, często więc reklama Gmail Sponsored Promotions jest jedyną metodą dotarcia do jej użytkowników. Twój osobisty mailing przy pomocy Google AdWords!

Gmail Sponsored Promotions - Umiejscowienie reklam Źródło: https://adwords.googleblog.com/2013/10/mobile-product-listing-ads-improvements_17.html [dostęp: 15.03.2018]

Gmail Sponsored Promotions – Umiejscowienie reklam

Źródło: https://adwords.googleblog.com/2013/10/mobile-product-listing-ads-improvements_17.html [dostęp: 15.03.2018]

Kierowanie po brandach konkurencji

Ustawiając kampanię typu GMail Sponsored Promotions możemy kierować nasze reklamy po słowach kluczowych, którymi zainteresowani są użytkownicy. Dzięki temu mamy możliwość dodania fraz związanych z naszą konkurencją. Jest to świetne narzędzie, które pozwala nam zaistnieć w świadomości klientów konkurencyjnych firm. Rozwiązanie będące szczególnie przydatne przy prowadzeniu kampanii dla podmiotów B2B, gdzie na poziomie zwykłego słowa kluczowego trudno jest określić rodzaj prowadzonej działalności, a typy zainteresowań proponowane przez Google AdWords nie zawsze odpowiadają profilowi naszej firmy.

 

Inne rodzaje targetowania reklamy w Gmailu

Oczywiście reklama GSP daje nam szereg innych możliwości kierowania. Są one zbliżone do tego co napotkamy przy okazji tworzenia reklam w sieci displayowej. Możemy docierać do naszych odbiorców na podstawie podobnych zainteresowań, po demografii, ale także wykorzystywać działania remarketingowe oparte o Customer Match oraz wyszukiwać potencjalnych klientów po zdarzeniach z życia, podobnie jak ma to miejsce przy okazji kampanii na YouTube. Przy okazji tworzenia tego typu treści należy również zwrócić uwagę, że zaimplementowana przez nas reklama będzie się wyświetlała zarówno na smartfonach, jak i standardowych komputerach automatycznie dostosowując się do urządzenia.

 

Formularz GSP

Wielką zaletą tworzenia kampanii w Gmail Sponsored Promotions jest opcja zapięcia w reklamie formularza HTML. Z jego poziomu użytkownik może wysłać do nas dane kontaktowe w celu udzielenia mu informacji na temat naszej usługi lub produktu. Skraca to ścieżkę i ułatwia proces pozyskiwania leadów.

Skontaktuj się z nami!