Testowanie i sprawdzanie – Testy na Facebooku
W Menedżerze Reklam możemy znaleźć Testowanie i Sprawdzanie – to miejsce, w którym możemy ustawić szereg testów dotyczących danego konta reklamowego.
Karolina Rusek śr. 22.01.2020W Menedżerze Reklam możemy znaleźć Testowanie i Sprawdzanie – to miejsce, w którym możemy ustawić szereg testów dotyczących danego konta reklamowego.
Karolina Rusek śr. 22.01.2020Rok 2019 przyniósł nam wiele nowości w Google Ads. W artykule wymienimy 6 z nich, które mogą poprawić skuteczność Twoich kampanii.
Martyna Drażba wt. 07.01.2020Facebook Attribution to narzędzie dostępne dla reklamodawców w Business Menedżerze do określania ścieżki użytkownika w realizacji konwersji.
Karolina Rusek pon. 16.12.2019Dowiedz się do czego służy i jak używać nowego narzędzia Google Attribution. Poznaj dostępne raporty i ich ustawienia. Znajdź model najlepszy dla Ciebie!
Michał Tutka wt. 03.12.2019Powody, dla których nie widzisz swoich reklam w wynikach wyszukiwania Google. Poznaj najczęstsze popełniane błędy dotyczące reklamy w wyszukiwarkach.
Kamil Tymoniuk wt. 03.12.2019Wyprzedażowe święto już niebawem. Jak ustawić swoje kampanie w Google Ads, by zwiększyć sprzedaż na Black Friday? Sprawdź nasze praktyczne porady.
Martyna Drażba śr. 06.11.2019Kampania brandowa – na czym polega i czy warto korzystać? Sprawdź 5 najważniejszych zalet tego typu kampanii w sieci wyszukiwania.
Kamil Tymoniuk pon. 28.10.2019Strategie bidowania, modelowanie atrybucji, import konwersji offline, zarządzanie budżetem i asortymentem. Zobacz dlaczego warto korzystać z Search Ads 360!
Aleksandra Leszczyńska pon. 21.10.2019Dowiedz się, czym są kreacje DV360 wyświetlane na podstawie danych oraz kiedy i w jaki sposób możemy ich używać.
Martyna Drażba pt. 20.09.2019Zobacz jakich błędów i problemów najczęściej przysparza konfiguracja Google Analytics. Poznaj nasze dobre praktyki, dzięki którym będziesz mógł ich uniknąć.
Michał Tutka pon. 09.09.2019