Cele reklamowe na Facebooku – który rodzaj kampanii wybrać?
Odpowiednio dobrane cele reklamowe na Facebook i Instagramie sprawią, że wyniki naszych działań reklamowych będą bardziej efektywne.
Karolina Rusek pon. 13.04.2020Odpowiednio dobrane cele reklamowe na Facebook i Instagramie sprawią, że wyniki naszych działań reklamowych będą bardziej efektywne.
Karolina Rusek pon. 13.04.2020Czym są Leady Google Ads? Poznaj rozszerzenia formularzy, Google Optimize i landing page – zobacz jak dzięki nim możesz lepiej generować Leady!
Kamil Tymoniuk pt. 27.03.2020Chciałbyś poznać funkcje excel, które ułatwią i usprawnią Twoją pracę nad kampaniami Google Ads? W artykule wymieniamy kilka szczególnie przydatnych formuł.
Martyna Drażba pon. 09.03.2020Prowadzisz biznes, w którym ścieżka konwersji rozpoczyna się na stronie, a kończy w salonie stacjonarnym? Dowiedz się czym jest Import Konwersji Offline.
Michał Tutka pon. 24.02.2020Zamień zwykłe strategie ustalania stawek Search Ads 360 na strategie z wykorzystaniem auction-time bidding.
Aleksandra Leszczyńska wt. 11.02.2020Dowiedz się czym jest usługa Google Store Visits. Sprawdź jakie wymagania musisz spełnić, aby z niej skorzystać. Poznaj korzyści z wdrożenia tego narzędzia.
Kamil Tymoniuk pon. 27.01.2020W Menedżerze Reklam możemy znaleźć Testowanie i Sprawdzanie – to miejsce, w którym możemy ustawić szereg testów dotyczących danego konta reklamowego.
Karolina Rusek śr. 22.01.2020Rok 2019 przyniósł nam wiele nowości w Google Ads. W artykule wymienimy 6 z nich, które mogą poprawić skuteczność Twoich kampanii.
Martyna Drażba wt. 07.01.2020Facebook Attribution to narzędzie dostępne dla reklamodawców w Business Menedżerze do określania ścieżki użytkownika w realizacji konwersji.
Karolina Rusek pon. 16.12.2019Dowiedz się do czego służy i jak używać nowego narzędzia Google Attribution. Poznaj dostępne raporty i ich ustawienia. Znajdź model najlepszy dla Ciebie!
Michał Tutka wt. 03.12.2019