Zapier – narzędzie do integracji danych pomiędzy aplikacjami
Import konwersji offline z firmowego CRM do Google Ads za pomocą Zapier (narzędzia do integracji danych pomiędzy aplikacjami).
Aleksandra Leszczyńska czw. 07.05.2020Import konwersji offline z firmowego CRM do Google Ads za pomocą Zapier (narzędzia do integracji danych pomiędzy aplikacjami).
Aleksandra Leszczyńska czw. 07.05.2020Dowiedz się jak wdrażać Zdarzenia Google Analytics przy pomocy GTM-a. Naucz się jak budować zmienne i reguły oparte o kody JavaScipt i elementy DataLayer.
Michał Tutka wt. 05.05.2020Sprawdź jakie są najczęściej popełniane błędy w kampaniach w sieci wyszukiwania Google Ads. Zacznij osiągać lepsze wyniki po wyeliminowaniu błędów.
Kamil Tymoniuk pon. 27.04.2020Odpowiednio dobrane cele reklamowe na Facebook i Instagramie sprawią, że wyniki naszych działań reklamowych będą bardziej efektywne.
Karolina Rusek pon. 13.04.2020Czym są Leady Google Ads? Poznaj rozszerzenia formularzy, Google Optimize i landing page – zobacz jak dzięki nim możesz lepiej generować Leady!
Kamil Tymoniuk pt. 27.03.2020Chciałbyś poznać funkcje excel, które ułatwią i usprawnią Twoją pracę nad kampaniami Google Ads? W artykule wymieniamy kilka szczególnie przydatnych formuł.
Martyna Drażba pon. 09.03.2020Prowadzisz biznes, w którym ścieżka konwersji rozpoczyna się na stronie, a kończy w salonie stacjonarnym? Dowiedz się czym jest Import Konwersji Offline.
Michał Tutka pon. 24.02.2020Zamień zwykłe strategie ustalania stawek Search Ads 360 na strategie z wykorzystaniem auction-time bidding.
Aleksandra Leszczyńska wt. 11.02.2020Dowiedz się czym jest usługa Google Store Visits. Sprawdź jakie wymagania musisz spełnić, aby z niej skorzystać. Poznaj korzyści z wdrożenia tego narzędzia.
Kamil Tymoniuk pon. 27.01.2020W Menedżerze Reklam możemy znaleźć Testowanie i Sprawdzanie – to miejsce, w którym możemy ustawić szereg testów dotyczących danego konta reklamowego.
Karolina Rusek śr. 22.01.2020