Reklama na Pinterest – co powinieneś wiedzieć?
Reklama na Pinterest jest świetną opcją na przedstawienie swojej marki dużej liczbie odbiorców. Zobacz, jakie możliwości daje Ci platforma.
Martyna Drażba wt. 22.11.2022Reklama na Pinterest jest świetną opcją na przedstawienie swojej marki dużej liczbie odbiorców. Zobacz, jakie możliwości daje Ci platforma.
Martyna Drażba wt. 22.11.2022Dowiedz się więcej o remarketingu dynamicznym dla sprzedaży usług. Jak promować oferty pracy, hotele, edukacja, loty, podróże, nieruchomości i inne?
Karen Herlinger czw. 17.11.2022Dowiedz się, dlaczego widzisz rozbieżności w danych z Facebook Ads i Google Analytics oraz jak możesz je zniwelować.
Kamil Tymoniuk wt. 15.11.2022Poznaj możliwości reguł automatycznych Facebook Ads, dzięki którym codzienna praca będzie prostsza i bardziej efektywna.
Łukasz Paterek pt. 07.10.2022Jak realizować cele online i offline za pomocą kampanii internetowych? Dowiedz się więcej na temat Omnichannel Google Ads
Łukasz Paterek wt. 13.09.2022Koszt reklamy w Google Ads. Jak oszacować optymalny budżet dla Twoich kampanii i zacząć czerpać maksymalne korzyści płynące z reklamy online. Czynniki wpływające na wysokość CPC.
Khrystyna Mylymuk wt. 06.09.2022Lejek marketingowy – czym jest i czemu służy. Dowiedz się jak mierzyć efektywność kampanii w poszczególnych fazach lejka marketingowego.
Karen Herlinger śr. 31.08.2022Odpowiednio skonfigurowane ustawienia kampanii Google Ads są jednym z kluczowych elementów osiągnięcia założonych celów reklamowych.
Kamil Tymoniuk śr. 10.08.2022Modele rozliczania reklamy internetowej w pigułce. Zobacz, co warto wiedzieć o popularnych metodach rozliczania kampanii internetowych.
Natalia Wrzosek pt. 15.07.2022Dowiedz się czym jest YouTube Shorts i w jaki sposób można się w ich obrębie reklamować.
Karen Herlinger czw. 07.07.2022