Współczynnik odrzuceń w Google Analytics – czego o nim nie wiesz?
Wysoki współczynnik odrzuceń w Google Analytics nie musi świadczyć o niskiej jakości Twojej strony internetowej. Dowiedz się o nim więcej.
Natalia Wrzosek czw. 29.04.2021Wysoki współczynnik odrzuceń w Google Analytics nie musi świadczyć o niskiej jakości Twojej strony internetowej. Dowiedz się o nim więcej.
Natalia Wrzosek czw. 29.04.2021Smart bidding to inaczej inteligentne określanie stawek. Sprawdź, jakie strategie wyróżniamy i jakie korzyści możesz odnieść, jeśli zdecydujesz się na ich stosowanie.
Martyna Drażba wt. 20.04.2021Reklamy graficzne Google Ads. Dowiedz się jak je przygotować oraz poznaj dobre praktyki, dzięki którym osiągniesz lepsze wyniki.
Kamil Tymoniuk śr. 14.04.2021Standardowe i niestandardowe zdarzenia pixela Facebooka – czym są i jak mogą pomóc w rozwoju konta reklamowego? Sprawdź w tym artykule!
Łukasz Paterek wt. 30.03.2021Ranking reklamy Google Ads – czym jest i dlaczego jest taki ważny dla Twojego biznesu? Dowiedz się, jak możesz go poprawić.
Natalia Wrzosek wt. 09.03.2021Reklamy dynamiczne Facebook Ads mogą promować Twój produkt lub usługę wśród osób, które wyraziły nią zainteresowanie. Dowiedz się jak działają.
Łukasz Paterek pon. 22.02.2021Google Analytics 4 to nowe narzędzie analityczne od Google. Co należy wiedzieć, zanim uruchomi się tę usługę? Jakie są różnice między nową, a starą wersją?
Michał Tutka czw. 21.01.2021Dowiedz się, czym jest reklama na brand konkurencji w Google Ads – jakie ma zalety oraz wady, jak ją poprawnie skonfigurować.
Natalia Wrzosek wt. 19.01.2021Dowiedz się czym jest kampania DSA w Google Ads. Sprawdź jak wygląda proces tworzenia i konfiguracji kampanii oraz poznaj jej zalety.
Kamil Tymoniuk pon. 23.11.2020Przestrzeń Google umożliwia bezpłatne reklamowanie produktów dostępnych w Twoim e-sklepie. Zwiększ widoczność swojego biznesu w sieci dzięki nowej usłudze.
Natalia Wrzosek pt. 06.11.2020