Google Signals – Twoje narzędzie do analizy Cross-Device
Poznaj Google Signals – nowe narzędzie Google, które wprowadza analizę Cross Device umożliwiającą integrację danych pochodzących z różnych urządzeń.
Michał Tutka pon. 30.07.2018Poznaj Google Signals – nowe narzędzie Google, które wprowadza analizę Cross Device umożliwiającą integrację danych pochodzących z różnych urządzeń.
Michał Tutka pon. 30.07.2018Sieć reklamowa Google daje mnóstwo możliwości, by dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, która może być zainteresowana Twoim produktem lub usługą. Przetestowaliśmy rozwiązania, jakie oferuje nam aktualnie sieć reklamowa Google i pragniemy podzielić się kilkoma sposobami na skuteczne prowadzenie kampanii.
Martyna Drażba pt. 27.07.2018Chcesz poznać najciekawsze funkcjonalności jakie oferuje Nowy Panel Google AdWords? Dowiedzieć się jakie są największe różnicę w obsłudze starej i nowej wersji? Wejdź i przeczytaj szczegółową analizę nowego panelu Google AdWords.
Michał Tutka wt. 10.07.2018Poznaj najważniejsze formaty reklamowe, które są dostępne na Facebooku. Przeczytaj, jakie wymagania musisz spełnić, aby użyć danego formatu reklamowowego. Wszystkie najważniejsze informacje dotyczące specyfikacji reklamowych na Facebooku w jednym miejscu.
Martyna Drażba wt. 26.06.2018Targetowanie Reklam na Facebooku, obok odpowiedniego hasła reklamowego i wyróżniającej się grafiki jest najważniejszym elementem skutecznej kampanii. Odpowiednie kierowanie reklam pomaga dotrzeć precyzyjnie do klientów zainteresowanych naszą ofertą.
Michał Tutka pt. 15.06.2018Planer Słów Kluczowych pozwoli lepiej zaplanować Twoją kampanię w Google Adwords. Podpowie jakich fraz użyć, aby najlepiej odpowiedzieć na zapytania użytkowników. Sprawdź jakie dodatkowe funkcjonalności w ramach Planera Słów Kluczowych udostępnia nam Google oraz jak właściwie je wykorzystać.
Michał Tutka czw. 19.04.2018Wśród wyszukiwarek internetowych istnieje wiele takich, które dzięki swoim rozwiązaniom okazują się być bardzo pomocne w codziennym życiu. To zestawienie ma przybliżyć wyszukiwarki internetowe inne niż Google. Bing, Yahoo, Yandex, Baidu, Seznam, DuckDuckGo? Poznaj je wszystkie!
Michał Tutka wt. 13.03.2018Sieć reklamowa to ponad dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, w których możesz wyświetlać swoje reklamy. Jak zaplanować swoją kampanię displayową we właściwy sposób? Z pomocą przychodzi Planer kampanii w sieci reklamowej. Dowiedz się więcej czytając ten artykuł.
Martyna Drażba wt. 13.03.2018Czym jest Wynik Jakości? Jak sprawdzić swój wynik? Jakie są sposoby, by go poprawić? Tu znajdziesz odpowiedź na powyższe pytania, a także wiele więcej!
Martyna Drażba wt. 27.02.2018Google Ad Grants to program dedykowany organizacjom non-profit, dzięki któremu organizacja może uzyskać fundusze na prowadzenie kampanii reklamowy w Google AdWords.
Karolina Rusek pt. 23.02.2018