Tagi UTM – czym są i jak je wykorzystać?
Dowiedz się czym są Tagi UTM i jak z nich korzystać. Poznaj zalety wdrożenia kodów UTM w swoich kampaniach reklamowych.
Kamil Tymoniuk pt. 24.09.2021Dowiedz się czym są Tagi UTM i jak z nich korzystać. Poznaj zalety wdrożenia kodów UTM w swoich kampaniach reklamowych.
Kamil Tymoniuk pt. 24.09.2021Dowiedz się czy warto stosować strategię wyświetlania reklam na szczycie strony z wynikami.
Łukasz Paterek wt. 24.08.2021Poznaj 7 powodów, dla których warto reklamować się w Google Ads. Uruchom kampanie reklamowe i zwiększ swoje zyski z Google Ads.
Kamil Tymoniuk śr. 14.07.2021Dowiedz się czym jest feed produktowy, jakie są jego najważniejsze elementy oraz jakie są sposoby jego optymalizacji.
Łukasz Paterek śr. 16.06.2021Jakie są formaty reklam video na Youtube? Przewodnik 2021. Czy warto inwestować budżet w reklamy video? Jaki format reklam video wybrać?
Weronika Abramczuk śr. 26.05.2021Dowiedz się jak tworzyć szczegółowe grupy remarketingowe oraz jak docierać do nowych, wartościowych użytkowników.
Łukasz Paterek wt. 11.05.2021Wysoki współczynnik odrzuceń w Google Analytics nie musi świadczyć o niskiej jakości Twojej strony internetowej. Dowiedz się o nim więcej.
Natalia Wrzosek czw. 29.04.2021Smart bidding to inaczej inteligentne określanie stawek. Sprawdź, jakie strategie wyróżniamy i jakie korzyści możesz odnieść, jeśli zdecydujesz się na ich stosowanie.
Martyna Drażba wt. 20.04.2021Reklamy graficzne Google Ads. Dowiedz się jak je przygotować oraz poznaj dobre praktyki, dzięki którym osiągniesz lepsze wyniki.
Kamil Tymoniuk śr. 14.04.2021Standardowe i niestandardowe zdarzenia pixela Facebooka – czym są i jak mogą pomóc w rozwoju konta reklamowego? Sprawdź w tym artykule!
Łukasz Paterek wt. 30.03.2021